Obecnie prowadzimy rekrutację na dwa stanowiska pracy. Zapraszamy Cię do naszego zespołu Movimento!
MANAGER SZKOŁY TAŃCA

• planowanie, organizowanie i realizacja zgodnie z aktualną koncepcją programową Szkoły Tańca Movimento,
• zarządzanie personelem i punktem obsługi klienta,
• dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy instruktorami i uczestnikami zajęć,
• przygotowywanie kampanii promocyjnych,
• zarządzanie komunikacją szkoły poprzez social media,
• bieżący monitoring uczestnictwa w zajęciach i warsztatach w #Movimento,
• organizację eventów promocyjnych,
• realizowanie rozliczeń z pracownikami,
• prowadzenie administracji szkoły.

• kreatywność, komunikatywność, postawa proaktywna,
• bardzo dobre zarządzanie czasem, punktualność, terminowość oraz umiejętność planowania,
• umiejętność motywowania, rozwiązywania konfliktów,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakiet Microsoft Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych, atutem będzie obsługa programów do tworzenia grafiki w sieci,
• duża odporność na stres,
• dyspozycyjność,
• empatia, umiejętność aktywnego słuchania, cierpliwość,
• znajomość social media,
• łatwość pisania komunikacji promocyjnej oraz znajomość narzędzi promocyjnych,
• doświadczenie w organizacji eventów, pracach projektowych,
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• doświadczenie w marketingu będzie dodatkowym atutem,
• doświadczenie zawodowe w branży kulturalnej będzie dodatkowym atutem.

• konkurencyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę,
• możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie,
• stacjonarną oraz ciekawą i pełną wyzwań pracę,
• pracę z młodymi ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania,
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
• możliwość doskonalenia umiejętności tanecznych.
RECEPCJONISTKA / HANDLOWIEC
Oferujemy pracę od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowo-wieczornych – w zależności od odbywających się u nas zajęć.

– obsługa klienta związana z przyjmowaniem zapisów na kursy tańca oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
– udzielanie informacji o ofercie szkoły,
– nawiązywanie relacji z klientami,
– obsługa kasy / systemu CRM (obsługi klienta),
– dbanie o wizerunek szkoły,
– dbanie o czystość i porządek miejsca pracy.

– doświadczenie w sprzedaży,
– komunikatywność,
– rzetelność,
– pozytywne usposobienie,
– umiejętność pracy pod presją czasu oraz w grupie,
– podzielność uwagi,
– obsługa komputera.


– umowę o pracę / umowę zlecenie,
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– możliwość uczestniczenia w kursach tańca 



– możliwość rozwoju na polach, w których działamy,
– ciekawą pracę w fajnym zespole!
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny można wysyłać na adres movimento.zory@gmail.com